Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

Zaz - Je veux .............



Δόστε μου μια σουίτα στο Ριτζ, δεν τη θέλω!...


Κοσμήματα από του CHANEL, δεν τα θέλω!


Δόστε μου μια λιμουζίνα, τί να τη κάνω; papalapapapala


Προσφέρτε μου προσωπικό (υπηρέτες), τί να το κάνω;


Μια βίλλα στο Νεφσατέλ, δεν μου κάνει.


Προσφέρτε μου τον πύργο του Άιφελ, τί να τον κάνω; papalapapapala


Θέλω αγάπη, χαρά, καλή διάθεση, τα λεφτά σας δεν θα μου δόσουν ευτυχία,


εγώ θέλω να βάλω το χέρι στη καρδιά papalapapapala


ας πάμε μαζί, να βρω την ελευθερία μου,


ξεχάστε λοιπόν όλα τα κλισέ σας,


καλώς ήρθατε στη δική μου πραγματικότητα.


Βαρέθηκα τους καλούς σας τρόπους, είναι too much για μένα!


Τρώω με τα χέρια και αυτή είμαι!


Μιλάω δυνατά και είμαι ειλικρινής, συγνώμη!


Τέρμα η υποκρισία, γουστάρω να «την κάνω»!


Βαρέθηκα τις ξύλινες γλώσσες!


Κοιτάξτε με, δεν θέλω τους καλούς σας τρόπους, αυτή είμαιαιαιαιαιαιαι (αυτή είμαιαιαι) papalapapapala


Θέλω αγάπη, χαρά, καλή διάθεση, τα λεφτά σας δεν θα μου δόσουν ευτυχία,


εγώ θέλω να βάλω το χέρι στη καρδιά papalapapapala


ας πάμε μαζί, να βρω την ελευθερία μου,


ξεχάστε λοιπόν όλα τα κλισέ σας, καλώς ήρθατε στη δική μου πραγματικότητα.




σευχαριστω ΨΥΧΗ γλυκεια Βασω μας.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εορτολόγιο

Δημοφιλείς αναρτήσεις


Banner Ορθόδοξων Ιστοχώρων και Ιστολογίων
Ξεκινάμε μια προσπάθεια παρουσίασης Ορθόδοξων Ιστοχώρων και Ιστολογίων.
Αν δεν υπάρχει ο δικός σας, ζητάμε συγνώμη,
ενημερώστε μας και θα τον συμπεριλάβουμε.





Create your own banner at mybannermaker.com!
Πέρα από το άτομο
Make your own banner at MyBannerMaker.com!

















(υπό κατασκευή)


Τα banner μας
Αντιγράψτε τον κώδικα στη δική σας σελίδα
για να εμφανιστούν τα banner μας.
Ειδοποιήστε μας για να συμπεριλάβουμε και το δικό σας.